Draga Astral


Sunt doua zile de cind serviciul de internet, pentru care iti platesc regulat o suma oarecare, nu mai merge. Ca un client cuminte ce sunt am incercat sa obtin o explicatie. Nu am reusit cale de 2 apeluri telefonice a cite 20 de minute. Asta dupa nenumarate tonuri de ocupat. Serviciul tau de relatii cu clientii este mizerabil. Operatorii tai sunt teribil de ocupati. Probabil explica si altora cum intelegi tu sintagma „mici defectiuni”.

Draga Asstral

Stiu ca ai fost preluat de UPC, o companie mare cu actionariat divers si sediu in Olanda. Stiu ca sediul ala a fost vizitat de ziaristi romani carora le-ai platit calatoria si le-ai facut mici cadouri. Mai stiu ca nefericitii aia s-au grabit sa scrie despre ce au vazut acolo de parca tocmai vizitasera SS Enterprise. Draga Asstral imi aduc aminte de „executivii” tai care faceau promisiuni prin toate revistele cam ca englezii catre pieile rosii pe la 1600. De la Cluj, unde aveai tu sediul, si pina la Amsterdam scurta’i calea, sugerau baietii. The Golden Age is just around the corner, era melodia din liftul tau.

Draga UPC

Ai facut o afacere foarte buna cumparind o companie cu clienti captivi. Stiai cind ai incheiat deal-ul ca ei nu prea pot emigra catre un alt provider pentru ca o data cu Astral ai cumparat si intelegerile underground cu RCS/RDS (erdeeesh pentru cunoscatori si pentru nemtii de la Deutsche Telekom care se pregatesc sa preia magaoaia). Ai inteles foarte repede si bine ca merge si asa: duopol cu servicii proaste si tarife nejustificat de mari.

Imi inchipui ce mare trebuie sa-ti fi fost supriza cind Consiliul Concurentei ti-a facut un cadou dragutz sub forma unei amenzi de 2,5 milioane de euro pentru ca iti luai clientii prizonieri. Probabil ca si acum prin consilii de administratzie ti se pling „executivii” de capitalismul romanesc si de conspiratzia xenofoba impotriva investitorilor straini.

Draga IUPISI

Poate ai sa crezi ca sunt rautacios. S-ar putea sa imi spui ca nu inteleg cum functioneaza aceasta industrie. La fel de bine ai putea sa consideri ca sunt platit de concurentza. Sunt doar un client pe care ai sa il pierzi. Iti doresc amenzi multe si faliment grabnic.

Ca sa nu crezi ca iti port pica gasesti mai jos o melodioara pentru tine:

Acest articol a fost publicat în Bucharest Republic, departamentul relatii cu clientii altora. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Draga Astral

  1. radiocap zice:

    E viu, enervat şi vitriolant! Aşa te vreau (like, ummm, forever…)!!!!

  2. dragos zice:

    mda, nu e singurul caz, si noi avem probleme de vreo 2-3 saptamani – am reusit sa dau de ei si mi-au zis ca umbla la infrastructura si ca sa ma astept la astfel de cazuri. Azi, de exemplu de la 8 la 1 nu a mers deloc iar telefonul lor a sunat ocupat (desi au robot).

  3. jaunetom zice:

    sunt convins ca nu sunt singurul. ceea ce le reproshez este lipsa de respect fata de clienti. orice companie poate avea dificultati de ordin tehnic insa bunul simtz nu costa cine stie ce. si nu vorbesc in general: situatii de genul asta trebuie prevenite si, daca nu se poate altfel, trebuie anuntate. iar in anuntul ala trebuie sa apara o estimare (onesta) a timpului de rezolvare. si mai ar mai fi nevoie de deschiderea unor linii suplimentare la amaritul ala de serviciu de relatii cu clientii ca doar nu a fost inventat degeaba.

  4. nervos zice:

    dar daca vrei sa platesti la casa… nu e coada? de ex prin bucurestii noi sunt 2 femei care incaseaza de la o coada permanenta de 20 de persoane..

    funny thing..:) de ce nu vine shefu de la astral sa imi tina de urat?

  5. Shortcut zice:

    io am trimis comanda la ei, aia de pe net, pentru abonament, de vreo trei ori, in speranta ca in 48 ore ( asa cum zic ei) ma vor contacta. ihim…:( au trecut 2 saptamani de atunci.

  6. Cristina zice:

    eu sunt in aceeasi situatie cu jaunetom. ce sa ma fac?!

  7. matei zice:

    în Timişoara merge excelent upc-ul. Nu mi-a picat de câteva luni.

  8. pop maria zice:

    sper sa se faca servici mai bune

  9. jaunetom zice:

    maria: aren’t we all? vad ca acum au lansat o campanie publicitara pe tv. mai bine bagau banii aia in imbunatatirea serviciilor

  10. otilia zice:

    asta a fratilor! suntem o tara in care clientu nu este stapanul sub nici o forma! este fraierul as putea spune. in momentu de fata nu am cablu tv de aproximativ 8 ore si nimeni nu stie de ce. eu platesc in fiecare luna la timp! m-am saturat! sincer m-am saturat!!!!!!

Lasă un răspuns

