Deci azi ma calca pe nervi urmatoarele:


Al Gore – fostul viitor presedinte al SUA a facut un film despre incalzirea globala. A luat un Oscar pe chestia asta si a fost imbratisat de toti disperatii in cautare de cauze pentru care sa lupte. Niste baieti destoinici de la el din Tennessee au descoperit insa ca omul consuma de 20 de ori mai multa energie decit the average american familly. Adica polua Gore mai ceva ca Sidexu’ intr-o zi fara accidente de munca

Tudor Giurgiu – pentru ca nu are cojones si nici viziune si va demisiona probabil in citeva luni de la conducerea TVR.

Incompetentii de la agentia Headvertising – s-au gandit ei sa se laude ca au castigat contul Unicredit. Whatta fuck do i care about that? De ce trebuie eu sa sterg mailuri pentru ca Headvertising nu stie sa faca PR? So, thanks to their skills, i now sincerely believe that Unicredit Romania is the worst bank in Central and Eastern Europe. Altfel nu pricep de s-ar lasa pe mina lu’ Headvertising.

Ca veni vorba de spam – sa trecem aici si pe alti baieti destepti si creativi: kennomedia. Astia isi inchipuie ca au dat lovitura incercind sa isi atraga clienti cu comentarii lame puse pe bloguri.

Compania Viacom – pentru ca de vreo luna nu mai gasesc The Daily Show cu Jon Stewart pe youtube. Trebuie sa vad selectiunile pe care le considera ei amuzante pe site-ul lu’ comedy channel. Viacom sustine ca youtube nu respecta drepturile de autor (ceea ce este adevarat) si nu mai permite preluari de pe canalele sale: MTV, VH1, Comedy Channel, etc

Youtube insusi – pentru ca oricit am cautat nu am gasit videoclipul de la „Praying for time” al lui George Michael. As fi vrut sa il folosesc pentru un post separat privind concertul pe care GM il va sustine la Bucuresti. Cine gaseste pe undeva videoclipul ala ar putea sa primeasca statut de contributor pe City Limits.

Al Gore, iar – pentru ca mi-am adus aminte ca a pretins ca a inventat Internetul

Magazinele Marks & Spencer – pentru ca de acolo mi-am luat un pic mai devreme 4 mere (!!!) crezind ca sunt piersici (ei bine da, aratau ca piersicile) . „Simply food”, my arse. Confusing food, poate.

Dezbaterea despre Roblogfest – who gives a flying fuck? ai castigat, bravo. now stop kissing your own ass ca da rau la cv. nu ai castigat? lasa ca poate castigi la anul. nu mai injura, nu te mai lamenta ca nu’i pasa nimanui.

Statul turc – din cauza acestei intamplari de un absurd desavirsit. Din partea mea un sincer „Ataturk was an asshole”. Ah, and he was one ugly son of a sick bitch.

Si in loc de buna dimineata o intrebare: what’s that comin’ over the hill?

Acest articol a fost publicat în departamentul relatii cu clientii altora, personal log. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

33 de răspunsuri la Deci azi ma calca pe nervi urmatoarele:

  1. leonul zice:

    as zice folosind cuvintele tale:Tudor Giurgiu insusi A luat de la el Unicredit la conducerea TVR si chestia asta consuma in citeva luni de 20 de ori „kissing your own ass”

  2. jaunetom zice:

    Leonul: fii rogu-te un pic mai explicit ca nu prea pricep partea cu „a luat de la el Unicredit la conducerea TVR”. Asta daca nu cumva e vorba de poezie caz in care imi retrag solicitarea. 😛

  3. iulia zice:

    Videoclipul de pe youtube de la „Praying for time” trebuia sa fie aici : http://www.youtube.com/watch?v=sYNhf6W_p7g … Din pacate se pare ca azi nu suprorti nici copy-right-ul pt ca uita-te ce s-a intamplat cu el… Good luck finding it

  4. jaunetom zice:

    nda. as i was saying, viacom sucks. no contributor prize for you, though 😛

  5. haruki zice:

    tot ce incerca leonul era ceva de genul…..”Marele roman”, Tudor Giurgiu, le-a facut „La urgenta” cateva „Surprize, surprize!” unor subordonati pentru ca, altfel, „Garantat 100%”, trebuia sa admita ca a transformat TVR-ul intr-un „Danutz SRL” (din Gardianul de luni, 6 martie 07).

  6. Rov zice:

    Eh, pana atunci, ca sa stim despre ce e vorba:

    Tomagalben, pui conditii cam greu de indeplinit… : D

  7. jaunetom zice:

    Haruki: deci e poet : P

    Rov: crezi tu ca ar fi putut fi altfel? : D

  8. iulia zice:

    🙂 nici nu vroiam vreun premiu… ti-am zis doar ca nu mai e pt ca l-am avut la un moment dat pe blog… si am cautat si eu mult dupa el dupa ce a inceput sa puta treaba cu viacomul. anyway good luck again nu vreau premii

  9. un trecator zice:

    arata-i blogul omului! oameni buni, ce tot umblati cu blogul ascuns? 😛

  10. jaunetom zice:

    nu vreau sa imi arate nimic. daca vrea sa facem schimb? it’s a wild world out there, you know

  11. Rov zice:

    Pe mine ma enerveaza Radu Stroe de la SGG, Tomagalben, da’ rau de tot! Pentru el as m-as antrena la darts.

  12. jaunetom zice:

    Un_t: stii faza aia din Ice Age cu „where’s the baby?”

    Rov: exista riscul sa pareze. Se spune ca pe sub costum are ceva grade.
    Totusi nu pricep. Nu iti place mutra lui pur si simplu sau a trecut cu masina peste straturile de flori ale vreunei matusi?

  13. irina zice:

    eu n-am nimic de comentat… dar vreau sa-ti spun (jaunetom) ca astazi m-am incantat de cate ori am dat cu ochii de titlul tau (in dashboard). ce titlu! : )

  14. jaunetom zice:

    Si totusi ai comentat :))))

  15. iulia zice:

    nu e de mentionat blogul meu… e din ala de noob pe 360 si nu cred ca ar putea contine chestii care te intereseaza…
    trecatorule u don’t what?
    aaa… dar na, daca n-ai ce face uite si tentativa de blog sa nu zici ca umblu cu blogul ascuns : http://blog.360.yahoo.com/blog-_BPL9hk4daOqC2mo0E5k;_ylt=ArE2dKC1z5G_huNYK5Sy7sm0AOJ3

  16. Un trecator zice:

    Nu mai stiu ce I don’t, dar i still don’t!

  17. Un trecator zice:

    Bai, si inca ceva: nu platforma pe care este blogul conteaza. Sunt idioti cu duiumul si pe wordpress, si pe weblog, ba chiar sunt si corhorte de cretini cu blogul asezat pe propriul domeniu.

    Eu am blog pe Y360 si, prin urmare – repet: un pusti idiot cu blog pe Yahoo fiind – impart cu generozitate injuraturi de rude oricui face pe desteptul vis-a-vis de locul unde mi-am asezat blogul.

  18. Rov zice:

    Tomagalben, cu sau fara grade, ce conteaza? Conteaza pozitia perpendiculara a spinarii pe pamant. Si nu, nu are legatura cu mutra lui sau cu straturile de flori or anything like this for that matter. Prietenii stiu de ce! Nah, sa spun si eu asta, ca voi mereu aruncati asta cu „prietenii stiu de ce”, si noi, ashtilalti nu pricepem nada. : P

  19. Rov zice:

    Da’ si noi suntem some sort of friends, ya know?
    It’s not faaaair!
    …zise puisorul Kalimero… ; ))

  20. iulia zice:

    am I ur target too? nu ma luam de tine si de locul unde iti postezi tu blogul… diferenta dintre mine si tine e ca tu esti bloger din ala greu si eu nu… deci imi retrag orice aluzie critica la adresa 360-ului ca nu vreau sa ma musc de limba in timp ce arunca trecatorul cu injuraturi. gata

  21. Un trecator zice:

    😛 neah, iulia. chill! cat despre blog… poti sa pui poze cu vrabiute in fiecare zi. iubitorii de vrabiute or sa spuna ca ca blogul este „the best ever”, asa ca nu-ti mai bate capul incercand sa faci vreo judecata de valoare. asa ceva nu se egzista. dupa cum nu se egzista nici bloguist greu sau bloguist usor. si chiar daca s-ar egzista ar fi atat de neimportant, incar nu ar merita nici macar acest comment.

  22. iulia zice:

    vrabiuta e un element importanat in lantul trofic . over and out!

  23. jaunetom zice:

    Na, uite ce ai facut martoru’ lu 360. Ai suparat fata si l-ai jignit pe Darwin. Now bring her back! Pe Darwin lasa-l unde e.

  24. iulia zice:

    cine dracu s-a suparat? ffs, jaunetom sunt aici ia-ma 🙂

  25. jaunetom zice:

    Ah, ok. Trecatorule nu o mai aduce inapoi. Iti mai ramane doar sa il lasi pe Darwin unde e.

  26. Rov zice:

    Da, e un pui de rata cu jumate de ou in cap care e vesnic nemultumit. Eu cred ca este un hibrid intre Humpty Dumpty si Duffy Duck. : D

  27. jaunetom zice:

    Humpty-dumpty with a personality. Sweet. Sincer, mie imi suna ca un fel de mincare grecesc sau a personaj din desene animate poloneze,

  28. a.v.s. zice:

    ce coincidenta Rov! chiar ieri am aflat de existenta lui Kalimero de la husband-ul meu, chestii pe care le zice puisorul asta… si azi citesc despre el aici 🙂

Lasă un răspuns

