To whom it may concern


 Buna dimineata!

Acest articol a fost publicat în Snap. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la To whom it may concern

  1. Shortcut zice:

    Morning DJ, si tie asijderea!

  2. radiocap zice:

    I guess it does concern me a little, doesn’t it? Thanx, love, deşi mi-ai dat peste cap tot „programul” dimineţii – am trântit DVD-ul cu Massive în player şi am plecat cu vreo patruj’ de minute întârziere. I blame you (and Canada, as always!).

    Ah, era cât pe ce să uit: All those people I killed? Nothing personal. I want to be free and I am free.

  3. radiocap zice:

    Iar acu’, dacă tot m-ai stârnit, şapte uragane nu mă mai opresc. Încă o trufanda spooky and chilling, just as we love’em: http://www.youtube.com/watch?v=ygw2zmEVsvc

  4. golden VH1 age, cand aveau in stoc maximum 50 de melodii iar asta era un fel de jingle la fiecar zece minute!!!
    obsesiv… pana mi’a ramas pavlovian pe creier!

Lasă un răspuns

