Guvernul Romaniei!?


 Click aici.  Pentru cine nu stie,  personajul  din filmuleț este Sebastian Vladescu, fost ministru de finante in guvernul României.

PS data este 20 Aprilie 2007

Acest articol a fost publicat în Snap. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Guvernul Romaniei!?

  1. Georgia zice:

    Muahahaha! Vrei să spun că ştiu când nu ştiu?!:P Francheţea omului mi-a umplut ochelarii de lacrimi!
    Brrrr… şi când mă gândesc, îmi vine să suspin: omu’ ăsta are laptop moca! Nţnţ…
    Într-o totală dezordine de idei, m-a năpădit un feelin’ de a fredona: If u tolerate this, then your children would be next şi de a răsfoi jurnalu’ lu’ Tetelu’…

  2. Shortcut zice:

    poate ca asta meritam.
    georgia: pot sa fiu gheorghe?

  3. Georgia zice:

    Hmmm, Shortcut poţi! E neaoş, măi!
    (Şi vezi că o să te întreb: Mai tragi din lulea, moş Gheorghe? – reminiscenţă de când eram io mică şi citeam pe nerăsuflate Medelenii. Damn, când am fost io altfel, decât mică?!)

  4. Shortcut zice:

    legenda: gheorghe a lu’ tetelu. 🙂

  5. Georgia zice:

    Shortcut, nu m-am putut abţine: DAMI DOAMNE UN SUARE MIC MIC DE TOT!!! AJ VREA SA AM UN SOARE MIC NUMA PTR MINE.
    :):):)
    O sâmbătă caldă!

  6. jaunetom zice:

    Shortcut: ala e gheorGE parca

    Georgia: nu e moca, e platit de tine. 😀

  7. Shortcut zice:

    doamne, aj vrea sa am o viata atat de interesanta incat sa fiu la toate zodiile din horoscop!!!

  8. Georgia zice:

    Duamne, acum realizez că n-o să pot fi niciodată ministru de finanţe! Ştiu să deschid calculatorul! Şi nici n-am cojones! (praise the lord! am numa’ bluji cu talie joasă! 🙂 :))
    Yellowtom, m-ai înciudat! Ştii că ai dreptate?!

  9. Rov zice:

    Nu inteleg. Si ce daca nu stie sa deschida calculatorul? Nu e in pas cu tehnologia, dar un ministru trebuie sa aiba viziune si sa fie capabil s-o implementeze. Analize in programe dedicate, comunicare electronica, si altele sa le faca stafful. Asta ca principiu, dar cine stie ce bagator de seama cu pile cat Marele Zid Chinezesc e si asta…

  10. Iulian zice:

    Oare de ce nu m-a mirat asta?

  11. jaunetom zice:

    Rov nu prea sunt de acord cu rationamentul ala. Pe standardele astea tu ai fi ministru de externe intr-un guvern condus de Un_trecator in care radiocap e seful politiei iar eu ma ocup de (agri)cultura.

    Iulian: pe mine chiar m-a mirat. La o prima vedere omul chiar nu parea analfabet

Lasă un răspuns

