Encore une fois


Disclaimer: City Limits este un blog colectiv la care au contribuit pina acum 4  persoane in afara de sus-semnatul. Opiniile exprimate apartin in exclusivitate fiecarui autor in parte si nu ii angajeaza in nici un fel pe ceilalti.

Acest articol a fost publicat în Bucharest Republic, Snap. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Encore une fois

  1. Un trecator zice:

    :)))))) ce dracu’ am mai zis, ma?

  2. jaunetom zice:

    Nimic din ce nu trebuia spus. Doar ca mi’era lene sa scriu ca io tin cu Sarkozy iar doamna distinsa de care care vorbesti imi aduce aminte de ma’am Musca.

  3. Un trecator zice:

    🙂 eh, vezi ca ai putut si fara copy – paste? stiam ca poti!

    Hai ai nostri!

  4. radiocap zice:

    I’m actually with Jaunetom on this one. Just thought I should let u know. De ce-l trimiserăţi pe desktopjunk să se fuck off?

  5. joey:) zice:

    go sarkozy, go!…go sarkozy, go!…go sarkozy, go!…

  6. jaunetom zice:

    No, eu cred ca Segolene suge grav. Am o contrapropunere pentru votul trecatorului. Charlotte Gainsbourg.
    E femeie, e din Franta si te minte frumos: http://www.youtube.com/watch?v=BwwYJSIGmcQ
    That should be enough politics! 😛

  7. Rov zice:

    Io votez pentru Charlotte! Mi se pare foarte, foarte expresiva. : ) Ceea ce nu e bine pentru un politician. : D

    Cum faceti mai de aveti atatea convingeri si pareri despre tot ce misca si ce nu misca? Voi nu aveti servicii care sa va stoarca de energie?

  8. Un trecator zice:

    Well, Rov, serviciul unora de p’acilea se confunda cu „datul cu parerea”. La ceilalti e doar hobby.

    PS: desktopjunk merita sa fuck off. stie el di ce.

  9. jaunetom zice:

    No further comment 😀

Lasă un răspuns

