London Calling


Au raspuns unul câte unul: shortcut, haruki, trecatorul, radiocap si sus-semnatul. Întreaga republică e în exil.

Acest articol a fost publicat în Bucharest Republic. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la London Calling

  1. Gabi zice:

    Suna bine melodia. Din ce an e?

  2. Rov zice:

    Aha, d-aia e asa tacere pe aici! Ma miram eu… Ia te uita, i s-a implinit dorinta Trecatorului… Si cum ridica el din spranceana emoticonului cand citam din Coelho cu Universul care conspira sa-i indeplineasca visele! Mey, mey…

    Care va sa zica Republica Bucuresti s-a mutat in Regatul Londonez? 😀

    Tiiiiii… muica…. Da mah! Imi rod unghiile de invidie! Nu de asta ati anuntat aici? 😀

  3. jaunetom zice:

    Gabi: 1979

    Rov: Dar ne vom intoarce…with a vengeance, ca Bruce Willis. 😛 Tu nu ai somn?

  4. Georgia zice:

    So: tea, rain, fish, Mary fuckin’ Poppins…
    Exilul va fi destul de plăcut! 🙂
    Umbrele zdravene vă doresc, jaunetom! Când vă întoarceţi? 😛

  5. Rov zice:

    Sa va intoarceti, cu totii sanatosi si cu chef de scris! Se aude acolo, in spate, la domnu’ Trecator who’s „lacking words”? Yeah, right! 😀

    Da, Tomagalben, nu mai am nici somn, nici certitudini, reperele mele sunt in renovare, nu mai am nimic! Si nici nu vine Fat Frumos calare pe un cal alb sa ma salveze! 😦 [smiorc]

    Georgia: uite ce frig se facu aici. Sa vezi ca s-a dus la ei soarele, si au trimis la noi ploaia! Auzi? Tu esti aceeasi Georgia care-mi spune mie ca-i place TG? 🙂

  6. Georgia zice:

    Rov, frigg?! Azi am regretat că nu mi-am luat pălăria din paie – deja îmi făceam planuri s-o şterg prin iunie la munte, când o să mă strângă urbea mea caniculară.
    Da, Rov, io sunt! (Georgia aia de pe 360 care scrie al naiba de mult!) 🙂

  7. Rov zice:

    Dar in ce parte a tarii locuiesti tu? Eu sunt in „Republica” si e friiig. Si cineva tocmai mi-a comunicat faptul ca in Pipirig a nins!

  8. krossfire zice:

    Should I stay or Should I go ?

  9. Georgia zice:

    Rov, în oraşul lui T. G.
    Na, că ai cobit şi am luat un frig în dimineaţa asta!:(

  10. Rov zice:

    Nu recunosc nimic!
    De vina sunt „republicanii” care au depasit the city limits! Zeus e manios! :p

  11. Rov zice:

    Allllllllooooooo!!!??? Anybody here? Echo!

  12. radiocap zice:

    cho… ooooo… ooo…. o

Lasă un răspuns

