City Limits SpeciaL: LondON. In care Jaunetom se comporta ca un contabil: face liste


Concertul cu Oasis la care nu am fost (Trecatorul a rezolvat-o simplu cu 2 lire in contul unui street-performer)

Ziarul de dimineata.

Pub-ul cu nume irlandez in care am intrat pentru un mic dejun la a carui vedere mi s-a taiat foamea. Era mult prea mult chiar si pentru mine. Deduc ca in Irlanda vremurile in care se ucideau pentru un cartof sunt inca vii in memorie.

Plimbatul pe strazi noaptea cu cafeaua in mina.

Plimbat fara cafea prin cartiere necunoscute la etajul unui double-decker.

O oprire de trei minute pe Waterloo Bridge intr-un moment rar. Eram singur-singurel intr-un loc otherwise teribil de aglomerat. Am pretins ca merit minutele alea si m-am comportat ca atare.

Cartierul terifiant

de middle-class in care am stat. Dupa o vreme am ajuns la concluzia ca daca vrei sa faci copii in Anglia te ingrasi si te muti in cartierul ala.

Modul, socant pentru mine, in care beau tatii, fratii si unii dintre copiii de care vorbeam mai sus. Vineri si sambata seara , repede si mult.

Vulpea care mi-a trecut peste picioare intr-o seara cand fumam si ascultam in casti ceva despre independenta Ghanei. Nu stiu de ce combinatia mi s-a parut pe moment absurd de naturala.

Chinezoaica insidioasa de la care imi luam mincare uneori. Zambea in exces si facea conversatie englezeasca cu accent cantonez.

Amabilitatea nestudiata si ne-ostentativa.

We’re traaaaaash, you and me ( We’re the litter on the breeze)

Stilul trashy in care se imbraca orice female aged 14/18 cand iese sambata seara pe undeva.

Brosura cu discursul lui Margareth Thatcher pe care am scris Mary Fucking Poppins. (explica Trecatorul mai jos scopul)

Articolele din New Yorker citite pe fuga in tren. La un moment dat mi le alegeam dupa marime astfel incat sa termin textul in momentul in care auzeam „this is a South-West Trains service to Waterloo. next station is Waterloo. this train terminates here

Refuzul de a lamuri curiosii asupra originilor mele. Am fost luat de spaniol, italian sau francez de foarte multe ori si drept grec o data. Un singur sofer de taxi a nimerit din prima si nu inteleg cum.

Are you still with that japanese bank? No, i left months ago. O discutie intre doi domni intr-un tren pe drumul catre o suburbie exclusivista in care ii asteptau familiile pe care le banuiam fie incomplete fie disfunctionale.

Czech this out: a rat on the bus

Solarisul (nu, nu Tarkovsky) vazut intr-o seara si Unbearable lightness of being pe care o tin in rucsac si acum.

Indian, lebanese, thai… you name them. No bizzare cuisine is a stranger to me now.

Porumbeii din Trafalgar Square. Primarul Londrei ii numea flying rats.

Tot in Trafalgar o statuie oribila a unei femei gravide fara maini si picioare.

Soferul de autobuz care a oprit intr-un loc strain mie si a refuzat sa mearga mai departe motivand ca masina este mizerabila. 15 minute in miez de noapte am asteptat un alt bus ca sa descopar ca eram la vreo 150 de metri de casa.

Galeria de beer-bellys a lui Chelsea de care m-am incurcat de vreo doua ori.

Shopping for fatigue

Romanii de prin Tesco in vacanta de paste.

Concertul cu James la care, din nou, nu am fost.

Concertul cu REM pe care l-am cumparat pe DVD.

Covent Garden.

O improbabila plimbare cu vaporul pe Tamisa in compania unui grec amuzant.

Eurostarul pe care o sa-l mute la o gara din marginea orasului chestie care sucks.

Seninatatea cu care mai toata lumea trateaza alertele teroriste. Avertismentul ca iti vor distruge orice bagaj lasat in urma si absenta cosurilor de gunoi din gari.

Senzatia de confort calm pe care o aveam mai tot timpul.

La un moment dat ma opreau fel de fel de turisti pe strada pentru indicatii. O saptamina mai tarziu am revenit in Bucuresti. Asta e insa alta poveste.

(Diverse despre Londra and such am mai scris aici, aici si aici neshte poze. )

Acest articol a fost publicat în City Limits SpeciaL. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la City Limits SpeciaL: LondON. In care Jaunetom se comporta ca un contabil: face liste

  1. Georgia zice:

    Ce de minunăţii! 🙂
    Concertul cu REM? My heart is bleedin’!
    Vulpe de-adevăratelea?
    Erau chiar atât de mulţi şobolanii zburători?
    Yellowtom, eu cred că senzaţia de confort calm, vine din faptul că te simţi acasă acolo. 🙂
    Da chiar, uneori plouă chiar aşa de mult, încât să arate ca-n Bleak House?
    Îmi amintesc despre englezoaica aia care a venit să ne ţină nişte cursuri în facultă. Era îmbrăcată sobru, cu părul tuns pe colţ – mi s-a părut kind of stiff – şi avea geantă şi umbrelă, deşi nu plouase…

  2. jaunetom zice:

    Concertul ti’l recomand, face absolut toti banii. Ii zice ‘Perfect Square”.

    Cea mai vulpe dintre vulpi. Mai pun aici si faptul ca pentru o secunda am avut impresia distincta ca eu sunt nelalocul meu acolo. Avea, asa, un fel de repros in privire. Apoi a sters-o grabita.

    Dap, erau multi.

    Si eu cred la fel.

    Nu ploua mult. Ploua cand ti-e lumea mai draga. Acolo nu prea merge sa prevezi vremea cu reumatismul. E prea anarhica ecuatia aia.

    Englezoaica ta avea o lunga experienta de englezoaica (sic!) de aia umbla cu umbrela la ea

  3. Georgia zice:

    Mersi, Jaunetom şi scuze pentru atâtea întrebări. Da’ când am citit ce-ai scris, m-am simţit ca ăia mici şi nerăbdători care rup ambalajul cadoului. 🙂
    Eu dacă i-aş fi văzut reproşul din privire vulpii, i-aş fi zis: What’s your problem, sis? Still reddish?! (da’ io-s nebună răuu! :P)

  4. MAD zice:

    Nu ploua mult? Come again?!
    3 saptamani de ploaie[and i mean like heavey rain]+1+ inca 2 de cand m-am intors. In 2 luni. And that lead us to…?

    3 zile fara ploie si deja mi se pare ca am gresit tara. 😀
    [sau am gresit doar perioada? Dar e fakin’ summer!!!]

    Si mostra de discutie fakin’ english weather related:

    mada ro (7/9/2007 1:21:05 PM): I hope the weather keeps it this way
    mada ro (7/9/2007 1:21:11 PM): ‘cause i just love it…no heavy rain and a little bit of sun 😀
    tricia marshall (7/9/2007 1:22:55 PM): i think it’s not too bad for this week
    tricia marshall (7/9/2007 1:23:01 PM): but don’t bank on it
    mada ro (7/9/2007 1:23:19 PM):but i have high hopes 😦
    mada ro (7/9/2007 1:23:32 PM): brighton is waiting for me
    tricia marshall (7/9/2007 1:23:42 PM): never have high hopes for the uk weather

Lasă un răspuns

