la Motoare*


 

 

 

Conversi, ochelari de + 3.000.000, son of a preacher, bere la draft, suflete chinuite, tatuaje, zambete, votca, vânt/vânt/vânt, fuste cu flori, carti, b24fun, barman pletos si ametit, mistouri, complexe, burti-prea-mari-pentru-tricouri-prea-scurte, papuci, dreadlocks, intelectuali, intelectuali-wannabes, figuri, suvite colorate vesel si nenatural, ratati, cititori de dilema si de libertatea, debarasatori ravasiti si placizi, bere in conduri, deprimare, voiosie, telefoane scumpe, nokia 3210, banci incomode, curele cu tinte, numere de telefon, ocheade, chiloti scosi la iveala cu nonsalanta, duhoare de mici sau de transpiratie, ulcele din lut pe post de scrumiere, 40.000 o apa plata, genti, posete, rucsace, pachete de tigari, muzica in casti, uita-te-lume-la-mine, o vaca cheala si urata, doua lacrimi, betivani, cola, tricouri cu mesaj, caderi-in-contemplare, saruturi, sani intrezariti, inele, ciorapi in dungi, liceeni…

 

Cum mai e la Motoare? La fel.

*Postul apartine trecatorului.

Acest articol a fost publicat în Cluburi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la la Motoare*

  1. delia zice:

    si e atat de rau incat e chiar bine

  2. radiocap zice:

    Dacă nu te ţăpesc înfiorător barmanii 😦

  3. Anka zice:

    CU parere de rau ma repet….ca in multe alte bloguri….scz,dar postul tau seamana mai degraba a o refulare de complexe….asta e lumea in care traim..indiferent de convershi de curele cu tzinte ji tatuje…desi Nimic din ceea ce e acum nu e nou,curelele din piele ji tzinte au fost ji pe vremea knd au aparut Ramones…sau Europe,tatuajele? slava domnului sunt de secole…inele, ciorapi in dungi, liceeni?!…poy da..dak te uitzi atent sambata la ora 5 pe ProCinema vei vedea o serie f dragutza ji interesanta din Liceeni in care sunt imbrcatzi cu ciorapei in dungi ji au mainile impodobite cu inele….de unde atata ura pentru MOtoare?…probabil ca e exagerat acest TREND cu moatoare/motoare/moatoare…..insa e bineeeee….e chiar bine…e lume buna acolo….nu-s mistori de tranvai cu ‘fetita ce sani ai’…sau maini pe fund ca in orice alt bar sau terasa numita ‘La Machedonu’….La Moatoare nu e terasa..e un stil de viatza..:)

  4. jaunetom zice:

    anka esti trista

  5. Un trecator zice:

    anka, la Motoare e ca in Oras: e si atat. sunt oameni si oameni. pe mine nu a reusit sa ma prinda terasa aia, desi ma urc colo de ani si ani. nu o sa dau un bar pustiu si mic, pe inventia aia de facut bani.

    poate sa ne povesteasca shortcut cum aproape ca dormea acolo seara de seara sau „ce-am avut si am pierdut”.

    „La Moatoare nu e terasa..e un stil de viatza” hi hi hi. cunoastem, cunoastem. e din aceeasi liga cu „club a… si devii atcineva”.

    „de unde atata ura pentru Motoare?”. ete na, si cu tine acum! cine crezi tu ca isi iroseste trairi pentru asa ceva? la motoare e ok. ai interpretat tag-urile cumva altfel decat sunt. e doar o trecere in revista, fara explicatii, fara povesti, fara judecati.

    si sper ca jaunetom nu are dreptate.

  6. joey :) zice:

    La Motoare SUCKS…SUCKS…SUCKS…

  7. joey :) zice:

    btw…propaganda mai exista?…

  8. jaunetom zice:

    sa ne spuna shortcut : D

  9. Un trecator zice:

    deja are multe de spus. e o lista intreaga.

  10. radiocap zice:

    Propaganda există şi cică ar fi bine mişto, deşi cam prea pastilată muzicaliceşte. Motoarele nu sug, joey: nick fute vânt acolo (I saw/heard the whole thing), iar un nene de prin anii ’30 şi-a făcut un nod la batistă ca să nu uite că-i fericit, după care a demisionat din postul de manechin la fabrica de sicrie.

  11. Rov zice:

    Buna descrierea. 🙂 Incompleta, dar cine ar putea povesti totul despre toata lumea? 🙂
    Vineri am gasit un loc la Motoare, dar sambata seara, nema. Mergeam 11 oameni incolonati prin centru in cautarea unei mese libere. Nimic prin centrul istoric, nimic la Motoare, nimic la Que Pasa, nimic niciunde! Am gasit o masa d-aia langa care stai in picioare, la o saormerie inchisa si ne-am facut poze cu „singura masa liberea din Bucuresti sambata seara”! Asta pana cand… Am vazut-O! O terasa libera! LIBERA! Cu o servire impecabila, mancare si bautura bune si reci si cu preturi acceptabile, muzica buna. Mie una nu mi-a venit sa cred, si n-am fost singura care se minuna. Deja m-am inamorat de locsorul ala. Intr-atat, incat am fost si ieri, iar vineri imi serbez ziua acolo. : p

  12. Shortcut zice:

    deci: ma voi ocupa indeaproape de terasele de anul asta, daca primesc atatea solicitari din public. poate chiar incepand de acum.

  13. Shortcut zice:

    daca tot nu ne inviti, zi-ne ce terasa e 🙂 sau o tii pentru tine singura-singurica?

  14. Coman zice:

    sa completez:
    sandi isteric si dictator, calin ominiprezent si in acelasi timp nevazut, titi zimbeste, coada la bar, paznici infecti si smecheri, sorin ovidiu vintu e peste tot.
    nu zici multumesc risti o interdictie, mai nou afis cu „ne selectam clientela” (ilegal), mama lor de ciocoi.

    da, am frustari.
    da, am un proces cu ei. urmatorul termen 18 iunie.

  15. Rov zice:

    Ai proces cu cei de la Motoare? Kool.

    Da, o tin secreta, de frica sa nu se aglomereze. : ))

    Am invitat o groaza de lume, caci am „ambitia” sa pun laolalta cat mai multa lume care-mi place mie.

    Mda, si de voi imi place, plus ca fac cinste cu bere, absolut cu cola, ceai, whatever…

    Chiar ati veni?!? : O

    Ei, da, de fapt, radeti de mine… Ai zice ca implinesc 15 ani, nu 28…. Si la 70 de ani tot asa credula o sa fiu. 😐

  16. Un trecator zice:

    da da da, coman. mama lor de ciocoi, indeed!

  17. Shortcut zice:

    rov: viata este complexa si are multe aspecte. take it easy.

  18. Anka zice:

    Well nu nu are dreptate…:)) chiar nu-s trista….numai ca…sunt doar umpic cu capsa pusa dupa tot felu de aprecieri ciudate facute in baza adolescentilor de azi….mai ales in acea zona a Tnb’ului…deseori refuzam sa merg pe motoare ji inca o fac…cateodata pur ji simplu nu ai chef …sau te saturi….am sarit imediat cu commentu respectiv..deorece itzi mai citisem unele posturi pe 360 ji mi se parea ca asta e inka unul de genu…”ce e sub intre 16 ji 18 ani” suge :)) ca orice alt TREND al anului 2007….sunt doar umpic satula ji plictisita da critica…:|
    e o lumea rea out there :))
    Cya…si scz dak am interpretat gresit…>:D

  19. Pastilatu zice:

    M-am saturat ….de acesta locatie „La Motoare” inainte toata lumea se strangea in fatza la TNB ..acuma tot aceeia de ii gaseati acolo sunt SUS ! PE EL ! ….ma da de ce nu intra in EL ? macar sa se culturalizeze…:) oricum mi se pare o porcarie locatia …:)

  20. Korova zice:

    nu mai stiu unde am citit ca se desfiinteaza. damage in the ‘shrooms.

  21. Hubba Bubba zice:

    deci..yo am fost „la motoare” si nu mi s-a parut sincer cine stie ce..este un trend si atunci toti se duc acolo chiar daca nu e extraformidabil parerea mea..yo st minora si nu am avut nici o trb in a intra acolo:)da oricum mi se pare exagerata faza cu localu’ asta..:)

Lasă un răspuns

