Noua Dreapta e gay


La ora care scriu va fi inceput deja „Marsul pentru Normalitate” organizat de Noua Dreapta ca raspuns avant la lettre la „Marsul Diversitatii” pus la cale de comunitatea gay din Ro.

Citez din comunicatul Noii Drepte

Forumul Crestin Noua Dreapta isi exprima indignarea fata de organizarea si in acest an a festivalului homosexualilor GayFest 2007, eveniment care:
– popularizeaza intr-un mod ostentativ homosexualitatea, prezentata in mod ipocrit drept „stil de viata alternativ” si element de „diversitate”;
– promoveaza un stil de viata in antiteza cu valorile crestine ale familiei romanesti;
– glorifica anormalitatea si prezinta aceasta deviatie ca pe ceva acceptabil si chiar ca pe un model de urmat;
– constituie o ofensa si o provocare adresata Bisericii Ortodoxe Romane si tuturor crestinilor din Romania, pentru care homosexualitatea constituie o practica impotriva naturii;
– face parte dintr-un plan mai amplu de impunere a stilului de viata homosexual in Romania, „incununat” in acest an cu cererea de „casatorii” intre persoane de acelasi sex si adoptii de copii de catre „cuplurile” de homosexuali.

Pai sa le luam pe rand: din primul argument eu inteleg ca minoritatile sexuale nu sunt diferite de militantii verzi ai ND. Daca nu e stil de viata alternativ atunci e cam acelasi lucru. Or fi baietii de la ND gay?

Apoi, nu imi este clar la care familii romanesti se refera. A mea de exemplu nu da doi bani pe Teoctist si baietii lui gradati de prin ierarhia ortodoxa. Nu militam nici pentru salvarea catedralei Sf Iosif. Fie si numai pentru ca biserica catolica s-a lacomit la ceva spatii de birouri si a acceptat ca in curtea catedralei sa se ridice ditamai monstrul de cladire de otel si sticla. Asupra cultelor neo-protestante nu mai insist. Adunatura patetic-aroganta de pastori si evanghelisti e amuzanta si atit.

De unde naiba stie ND ce e normal? Cele citeva zeci de tragatori de fiare si cititori din Carticica sefului de cuib cred ca normal e sa poarte uniforme identice si sa il invoce pe Eminescu ca sa isi defineasca un loc si un scop un viata.

Cat despre „planul mai amplu” – eu as adauga aici evreii care probabil, dintr-o scapare, nu au fost mentionati in comunicat.

Altfel, ND e funny. Nu auzi de ei decat cand comunitatea gay face cite ceva sau cand  apare baiatul ala incruntat cu aer de nepot al lui Corneliu Zelea Codreanu pe la cate un talk-show tv unde este folosit de pauza publicitara intre vreo prezicatoare si Silviu Prigoana.

Acest articol a fost publicat în Bucharest Republic, Events. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Noua Dreapta e gay

  1. baghy zice:

    dobitoci.noua drepata is gay cum zici tu.parca deaia nu mai pot ei de biserica.e bine ca au in cine sa dea.

  2. jaunetom zice:

    pe scurt: you are so right. i-am vazut ieri si exact despre asta era vorba

  3. Alexandru Petras zice:

    nd nu sunt gay … ci mai degraba intarziati mintali 🙂 …

  4. Georgia zice:

    … smells like fuckin’ hypocrisy!
    Say it loudly and proudly! 😛
    Jaunetom, filmuleţul este supercalifragilistic! 🙂 :), delicios de instructiv!

  5. nuts3 zice:

    deci…ma chinui de vreo juma de ora sa postez un comment pe postul asta.
    O fi din categoria, nu-ti ajuta Dumnezeu?

    si commentul care nu vrea sa se posteze:

    mmmm…totul ar fi fuck_in funny, pana la hai sa dam mana cu capatzana [in the most unfriendly way].
    In alta ordine de idei, mi s-a revoltat stomacul dand pe site-ul astora de:
    una bucata poza cu
    una bucata copil fericit sa stea cu mainile intepenite pe WOW
    una bucata carton care ii striga
    una bucata fericire de a nu fi
    una bucata victima a avortului.
    [http://www.nouadreapta.org/actiuni_prezentare.php?idx=154]

  6. kiwifreesky zice:

    pt a fi intarziat mintal trebuie sa ai minte, pe cand cei de la ND nu au asa ceva, cel putin asta am vazut eu. se baga singuri in seama, fiinca nu-i mai lasa mamica lor sa se imbrace in fustite roz >:)

  7. Emanuel zice:

    Pozitia mea fata de gay e mai controversata.o s-o prezint in curand pe blog.
    Va asteptam sa discutam argumentat.

  8. DeLaND zice:

    e usor sa stai in fata pc-ului si sa comentezi,dak tot faceti afirmatii macar aduceti argumente palpabile.va dati cu parerea dar unu nu faceti nimic sa cunoasteti oamenii din ND sa vedeti ce si cum.Puneti eticheta de fascisti si nazisti anapoda!Probabil ca multi sunteti de stanga,anarhisti si singurul dusman pe care il vedeti este ND!
    Dak ND=gay Mihai Eminescu=Gay?Mircea Eliade=Gay?Emil Cioran=gay???
    si multi altii care au fost si sunt un exemplu pt ND!
    Retarzilor a-ti uitat ca la scoala a-ti invatat Eminescu??

    „Pai sa le luam pe rand: din primul argument eu inteleg ca minoritatile sexuale nu sunt diferite de militantii verzi ai ND. Daca nu e stil de viata alternativ atunci e cam acelasi lucru. Or fi baietii de la ND gay?”

    Raspuns:
    pentru tine poponar=nationalist,bunicii tai aia care au luptat pe front pentru tara au fost poponari???probabil ca nu pentru ca altfel nu erai pe lume acum ascuns dupa un monitor aberand!

    „Apoi, nu imi este clar la care familii romanesti se refera. A mea de exemplu nu da doi bani pe Teoctist si baietii lui gradati de prin ierarhia ortodoxa.”

    Raspuns:
    cu riscul de a ma repeta spun ca se refera la familia aia din care provii si tu si tot neamul tau,care a procreat de-a lungul anilor fara de care tu probabil erai aruncat pe vre-un perete de baie sub forma de spermatozoid!
    De unde pana unde Teoctistul=Biserica Ortodoxa???
    Ai auzit de Iisus pana acum???

    De unde naiba stie ND ce e normal? Cele citeva zeci de tragatori de fiare si cititori din Carticica sefului de cuib cred ca normal e sa poarte uniforme identice si sa il invoce pe Eminescu ca sa isi defineasca un loc si un scop un viata.

    Raspuns:
    Intreaba-l pe tatal tau ce e normal!O sa-ti zica acelasi lucru „daca nu eram norma nu existai”
    Si tot printr-un „normal” ai iesit si tu ,nu prin anal sau oral!(sau da???) =))
    Uite ca eu nu trag de fiare.Si citesc ce-mi place nu ce mi se spune!Daca Tudor Ionescu trage de fiare e clar ca esti un tampit!

    „Cat despre “planul mai amplu” – eu as adauga aici evreii care probabil, dintr-o scapare, nu au fost mentionati in comunicat.”

    Raspuns:
    Arunci cu cacat ca sa miroasa si la altii,nu?arata-mi ceva pe site-ul ND despre evrei!NUAMAI CATALOGA OAMENII CUM VREI TU SARACULE!

    „Altfel, ND e funny. Nu auzi de ei decat cand comunitatea gay face cite ceva sau cand apare baiatul ala incruntat cu aer de nepot al lui Corneliu Zelea Codreanu pe la cate un talk-show tv unde este folosit de pauza publicitara intre vreo prezicatoare si Silviu Prigoana.”

    Raspuns:
    Nu-i asa ca te oftici?
    te invit sa te uiti si la alte artiocole pe site-ul ND si o sa ramai uimt de cate actiuni face ND!Probabil din obisnuinta sau „low-IQ” mentionezi doar ce vrei!

    ANARHIE?Nu multumesc!Prefer sa fiu Nationalist si sa lupt pentru tara in care m-am nascut!

  9. dragosh zice:

    Pai normal. Cine nu o vrea anal… Asta anormal? Nu dragutzii de ei, doar cu fundul ganditi, sunteti pierduti prin muntii „Bucegi”, ratacitzii de ei…

  10. Un trecator zice:

    :)) jaunetom, ii raspunzi tu nationalistului de serviciu? eu ma râd de mor. =))

  11. Un trecator zice:

    Dar asta mi-a placut foarte tare:

    „Prefer sa fiu Nationalist si sa lupt pentru tara in care m-am nascut!”

    Si lupta! Si da-i! Si da-i! Si lupta! Ca la paşopt, frăţicule!

  12. Adi Calarasu zice:

    Cum il cheama pe baiatul ala incruntat cu aer de nepot al lui Codreanu ?!

  13. Un trecator zice:

    Ion Gorun!

    Ma rog, cred ca il cheama asa. Un nume mai neaos nu-mi pot imagina. Dar nu m-ar mira sa-l cheme Alberto. 😀

  14. MAD zice:

    uuuu…si ce lupta!
    mmmm…te rog sa nu ne bati. Noua nu ne place violenta=))
    DeLaMINE pentru tine: respira!

  15. DeLaND zice:

    „Un trecator” nu stiu de ce am impresia ca esti cam poponaut,aaaa da…te tradeaza fata,lasa nu-i nimic fii mandru,ia-ti fustita si hai la defilare!

  16. Un trecator zice:

    😀 uuuuuuuuu… that was nasty! you are naughty, naughy, naughy!

  17. jaunetom zice:

    Adi Calarasu: Tudor Ionescu
    DeLaND: ma plictisesti. Mi’i lene sa iti raspund detaliat. Roaga unul dintre camarazii tai mai inteligenti sa intervina.
    O precizare: daca ai fi avut o impresie corecta despre trecator atunci i te-ai fi adresat cu mai mult respect. La ce reputatie are, probabil ca a cunoscut-o pe mama ta. In sens biblic.

  18. Un trecator zice:

    duuuuuuuuuuuude! eu m-am behave (si cerul stie cat de greu mi-a fost in cazul asta). no amu, behave si tu, nu fi…

  19. jaunetom zice:

    stiu ca mi-am luat la picioare propria filozofie. however, nu apare niciun f-word acolo. toate cuvintele de mai sus le poti folosi linistit intr-o minastire de maici. : P

  20. Georgia zice:

    DeLaND, sunt convinsă că i-ai citit pe toţi, da’, aşa se răsucesc în groapă toţi trei, când văd în ce hal scrii! M-am gândit că oi fi tastat greşit, dar acum îmi dau seama că eşti un agramat fudul – mai rău nu se poate!!!(” a-ţi, vre-un, aberand, numai…”). Nu-i menţiona pe Eliade şi Cioran! Ştiu că dă bine, că-s nume grele, da’ nu ştiu de ce am senzaţia că încă te gândeşti la dialectica sacru-profan, atunci când te simţi epuizat de profunzimea articolelor de pe site-ul ND…
    Mi s-a scârbit de atâtea dovezi de moralitate „impecabilă”.
    Cred că-s altele mai importante, decât fustiţele bărbaţilor de la defilare. Uite, de pildă, ai putea să înveţi să te exprimi corect şi în scris, dacă tot pretinzi că eşti naţionalist!, sau nu e musai să ştii româneşte?!
    De fapt, acum îmi explic totul! Te introspectai atunci când vorbeai despre Low-IQ, scuze pentru cuvântul obscen „introspectai”.
    Ia-ţi un magneziu B6, pentru a preîntâmpina o altă criză de autosuficienţă, e totuşi prea cald şi n-am vrea să se diminueze numărul naţionaliştilor…
    Plecăciuni lui Caragiale! Prietenii ştiu de ce!

  21. patrastefan zice:

    apropo de ND
    o ploua saptamana asta? nu de alta da’ plec la cluj dimineata si mi-ar parea rau…

  22. MAD zice:

    mda
    deci n-a respirat

  23. Radu zice:

    Nu-mi vine sa cred ca gandire gaunoasa puteti avea! Ce legatura o fi intre sex si tubul digestiv?? Doar daca ma gandesc la ce fac homosexualii mi se intoarce stomacul de dos si-mi piere pofta de mancare pt tot restul zilei..

  24. Un trecator zice:

    Hi hi hi… Hai, mai frate! Nu-mi spune ca esti homofobul de serviciu!

    On the other hand, apropos de (rog copii sa se duca pe pagina http://www.cartoonnetwork.ro... ACUM!) sex si tubul digestiv… Well… cum sa formulez…? Asa:

    Sa inteleg ca ai o problema si cu sexul oral? Nu pot sa imi imaginez ca nu ai avut parte de sex oral. Sistemul digestiv, din cate imi aduc eu aminte, are o vaga legatura si cu gura. So, de ce faci pe mironosita?

    Si, in definitiv, ce-i treaba mea ce face omul in patului lui? Sau, facand o paralela, daca ar veni o masa mare de oameni sa-ti spuna ca marstubarea e semn ca esti bolnav, ca le este scarba de tine…? Cum ti-ar pica asta?

    Fuck it! E sex, e intim! NU e treaba nimanui ce face fiecare acasa! Si asta e tot! Ca eu prefer femeile goale, ca el prefera barbatii goi… What’s the fucking problem? Diferenta? OK, poate diferenta. Dar, iarasi, ce-ti pasa tie? Ce-mi pasa mie?

    Si spun din nou, daca e sa fie o problema, e asta: tocmai pentru ca e privat, de ce naiba se marsaluieste cu vestea in public?

  25. un trecator zice:

    That sucks! [as in to suck = To be disgustingly disagreeable or offensive.]

Lasă un răspuns

