13 iunie


Acest articol a fost publicat în Bucharest Republic. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la 13 iunie

  1. banateanu zice:

    Corect, remember. Se intampla in Romania, acum e greu de crezut, dar totusi lucrurile astea s-au intamplat.

  2. Rov zice:

    Mi-e rusine, mi-e rusine si groaza ca s-a putut intampla asa ceva. Nu-mi vine in cap decat ca ar trebuie sa fiu bucuroasa ca am fost prea mica pentru a face sau a intelege ceva. Si totusi, mi-e rusine, mi-e rusine…

  3. jaunetom zice:

    Aici as adauga si un fel de furie neputincioasa pe care sunt bucuros ca o pot inca simti. Si eu eram destul de mic ca sa pricep prea mare lucru atunci. Tot e bine ca am inteles mai tarziu.

Lasă un răspuns

