On City Limits – the way it works


Acest articol a fost publicat în Bucharest Republic. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la On City Limits – the way it works

  1. Rov zice:

    Hahaha… Asta era Toma Galben???

    Lemme guess!

    Mewsette e Shortcut, si Robespierre… Un trecator? =))

  2. jaunetom zice:

    Nu cred ca personalizam in halul asta. Daca asa ar fi atunci Radiocap e podul, Haruki, trenul etc. Cred ca doar anarhismul situatiei e relevant

  3. Rov zice:

    Apropo de city limits… Sa vezi, JT, ce am aflat azi! It totally blew my mind off! Se pare ca intr-adevar, Bucurestiul are niste limite. Niste forturi, mai exact. De jur imprejur! Construite de prin 1884! Acum sunt o ruina. Dar nu chiar daramate complet. Pe site-ul asta e un link catre google earth cu toate poztionarile acestor forturi [peste 30!!!]

    Ca sa nu-ti spun ce minunatii neexplorate si misterioase se afla in Bucurestiul nostru! Incredibil! Mi-e si rusine sa spun ca-s bucuresteanca de cand ma stiu, si nu-l cunosc mai deloc…

  4. Rov zice:

    Ca să nu mai spun ca Bucureştiul e împânzit de simboluri masonice! Pisti tăt, dom’le, pisti tăt!

  5. radiocap zice:

    Eu miros un al doilea deadline pentru special-ul cu „other people’s blogs”, pe care insist că ar trebui să-l botezăm „Capra vecinului”. Că veni vorba, de ce sunt eu podul???

  6. MAD zice:

    @radiocap- tie ti-a venit cheful de scris sau mi se pare mie? :))

  7. colegu' zice:

    Sssssst! Tastati mai incet (si nu scrieti cu caps) ca-l treziti! 😀

  8. Rov zice:

    Pai cum de ce esti podul? Ca stai! Si nu scrii despre capra vecinului! D’oooh!

    In alta ordine de idei, but on topic [i think]: taman acu’ citesc si eu „Ghidul lenesului”! I feel like i recieved enlightment! Acum stiu de ce viata mea mi se pare searbada si gri si fara rost! I forgot how to be idle!

    So, you see, iz good what you do. keep up the good work! : p

Lasă un răspuns

