Sunday People in Laptarie


Au fost aseara si au comis un concert decent din care am tras concluzia ca ar avea ceva sanse la concursul „cine vrea sa fie Air sau Zero7”

Cea mai buna parte a fost aia cu biletul de intrare. Asa am avut parte de un soc placut. Pe la 7.30 inca mai erau destule mese libere si locul a ramas destul de aerisit cale de alte vreo doua ore. Cum n-a mai fost nevoie de bilet, au aparut si multimile. Unde naiba or fi stat cu totii pina atunci?

A urmat o discutie lunga despre sansele lui Mika. Radiocap si cu mine sustinem ca o sa mai auzim de el. Shortcut ‘ce ca e one (two, three max) hit wonder. S-a lasat cu pariuri.

Acest articol a fost publicat în Cluburi, Muzica. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Sunday People in Laptarie

  1. Rov zice:

    Sunt de parerea voastra, a baietilor in privinta lui Mika. Am cautat acum o saptamana pe youtube toate interviurile pe care le-a dat si m-am lamurit. He’s NOT just another singin’ boy.

    Ati ascultat Lollypop? : D
    „Sucking too hard on your lollipop,
    or love’s gonna get you down”

    Hihihihihihi

  2. radiocap zice:

    Ţin să adaug că eram singurul (of the three of us) căruia i se potrivea brăţara aia roz.

  3. MAD zice:

    pariez pe mika.
    chiar. cine a taiat pariurile?

  4. radiocap zice:

    Tustrei. Cine pierde le cumpără celorlalţi viitorul album al lui Mika. Oare asta înseamnă că suntem siguri că Shortcut pierde?

  5. MAD zice:

    mda. deci am pierdut sansa de a castiga next album.
    Daca „asta” se refera la miza, as zice ca mai degraba inseamna ca shortcut e sigura ca nu va avea ce album sa cumpere.
    Dar s-a riscat. Parerea mea. Hac!

  6. Rov zice:

    „A fussy tea drinker”: D

  7. Rov zice:

    Asa, asa! Asta cautam! There you go!

  8. andreanum zice:

    Mika ruleaza. Aia cu big girls u are beautiful e preferata mea zilele astea (de cind am auzit-o mai exact) 🙂

Lasă un răspuns

