SOV TV si motivationala


Sorin Ovidiu Vantu ar trebui sa anunte luni cumpararea unei statii tv generaliste. A spus-o el insushi cu prilejul unei intrevederi in cadru mai larg cu oameni din trustul Realitatea-Catavencu. (Nu a pronuntat nume dar se aud zvonuri cum ca ar fi vorba despre OTV sau National TV. La fel de bine ar putea fi si Prima, precum si altii)

Printre planurile celui mai bizar dintre moguli se numara si crearea unui nou trust de presa cu ambitii de mass-market astfel incat Realitatea-Catavencu sa se concentreze pe segmentul premium.

La intalnirea respectiva Vantu a spus din nou ca nu poate fi santajat si a afisat inca o data atitudinea aia de om de afaceri protestant caruia etica de business ii e la fel de draga ca si profitul. Ca si in alte randuri lui SOV i s-au cerut, sub diverse forme, over and over, garantii de independenta editoriala si s-au pus tot felul de intrebari care aveau intr-un fel sau altul legatura cu subiectul asta. (una funny a ramas fara raspuns: ce va amintiti din ultimul articol din Idei in Dialog pe care l-ati citit).

Omul Deltei si inamicul Mariei a raspuns cu manualul de PR in stanga si Liviu Luca in dreapta. Asa ca unii au ramas tot in ceata.

Na, ca tot am dat’o in meteo pina la urma!

Si fara nicio legatura:

Asta a fost motivationala de luni. O piesa care ar fi trebuit sa scrie in the beautiful 90’s. However, i am still seventeen so…

Acest articol a fost publicat în Politics and related. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la SOV TV si motivationala

  1. radiocap zice:

    Hottest Manson video so far, deşi mă aşteptam ca acel cuţit să-i iasă gagicii prin ceafă la un moment dat. Desigur, momentul propriu-zis n-ar fi urmat să fie filmat, ci doar întrezărit într-una dintre pozele pe care i le făcea nenea. Cred că m-am uitat prea mult la Happy Tree Friends 🙂 Să-nţeleg că te-ai grăbit cu motivaţionala de luni?

  2. jaunetom zice:

    nu e luni yet? time sucks! although time is my everything 😛

  3. radiocap zice:

    E cam duminică. Am câştigat eu motivaţionala?

  4. jaunetom zice:

    fie…dar next one it’s mine

  5. radiocap zice:

    OK, am suflet de mamă în seara asta. Da’ dacă mă trezesc mâine şi nu găsesc motivaţională… crăiasa zăpezii mă fac!!!

  6. radiocap zice:

    Ai modificat răspunsul în vreme ce îl postam pe-al meu. Is this sinchronicity or what? Tot nu ştiu ce naiba facem mâine!

  7. jaunetom zice:

    it’s all yours, plasmuire de danez sadic ce esti.

  8. radiocap zice:

    Huh? Why Danish? Can’t I just be Dutch?

  9. jaunetom zice:

    ufff…nu tu, creatorul tau, craiaso

Lasă un răspuns

