Heil me? No, no, no! Heil you!


Trecatorul se revolta din diverse motive  in post-ul  anterior avand grija sa faca  precizarile necesare, pentru cei care nu il cunosc, catre finalul textului.

Imbecilul asta insa,  nu e amuzant deloc.

Acest articol a fost publicat în Snap. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Heil me? No, no, no! Heil you!

  1. proclet zice:

    Ia invata-l cum este sa te porti frumos si corect. 🙂

  2. Un trecator zice:

    It iz some freedom of hatred, nu? Interesant e sa vezi cum se aduna arienii ceilalti. Orice rahat aduna muste verzi.

  3. jaunetom zice:

    daaaa, muste verzi pe crucea celtica

  4. kiwi freesky zice:

    Muşte verzi şi fosforescente în noapte :((

  5. Un trecator zice:

    Va dati seama cat ar avea de lucru un psihanalist cu verzulii? 😀

  6. proclet zice:

    Eu cred ca te lasi putin furat de reflexul corectitudinii politice atent inseminat de mass-media. Oricum citind blog-ul rasistului, iti dau dreptate, propozitii de genul: „Sa ii exterminam”, „Sa ii deportam”, etc. nu pot apartine decat unui roman prea sarac sa se mute din Ferentari, sau unui idiot frustrat care incearca prin mijloace blog-istice sa se faca auzit.

  7. Un trecator zice:

    Eu n-am reflexul corectitudinii politice (inca).

    Citez din putul gandirii: Cred ca negrii au matarangile mai mari, ca sunt mai prostuti, ca au muschii mai misto, ca sunt mai puternici si mai frumosi din dpdv fizic decat cauzienii. Cred ca tiganii sunt mai agresivi si mai miserupisti (Aproape ce as spune ca li se extirpeaza simtul rusinii astora din Bucuresti. Aia de la tara cred ca sunt altfel) decat romanii. Cred ca indienii si pakistanezii sunt mai cuminti si mai linistiti decat arabii, iar arabii din ziua de azi sunt mai tarani decat elvetienii.

    On the other hand, cred sunt o multime de animale misto printre caucazieni, cred ca idioti cu pielea alba sunt multi multi multi, vad romani mult mai rai decat tiganii, stiu ca sunt pakistanezi dusi cu capul si elvetieni badarani.

    Pe scurt, idioteniea, nebunia, agresivitatea, hotia, impuţenia sunt atat de uniform repartizate, incat nu pot fi nazist mai mult de 10 minute (timp pe care l-am pierdut scriind entry-ul anterior).

    😀

  8. proclet zice:

    Atunci pozitia ta este corecta si eu te-am judecat prea repede. 🙂

  9. iv zice:

    eu totusi sunt de acord cu ce zice el in fraza: „nu e o ura si o discriminare fata de culoare pielii sau fata de obiceiurile traditionale ale tiganilor (nu o sa-i numesc niciodata rromi pentru ca mi se pare ingrozitor) , ci e o ura fata de prost gust, fata de hotie, fata de uratenie si lipsa de respect fata de reguli. si ura fata de romanii care au devenit asemenea tiganilor, rromani, si care-s a dracului de multi.”

  10. jaunetom zice:

    E nepermis sa generalizezi in contexte care pot duce la prejudicii. Exemplu: femeile sunt proaste, romanii sunt nespalati, est-europenii sunt primitivi. Tu esti o femeie de etnie romana din estul Europei. Trage tu concluzia.

    evidement asta era doar un exemplu. (am simtit nevoia sa precizez desi sunt convins ca ai inteles sensul. cred ca ma bantuie o fantoma catolica zilele astea :P)

  11. rasism zice:

    jaunetom, pacat ca nu ai inteles intentia mea.
    am scris de multe ori ca nu am nimic cu etnia in genere, ci doar dau exemple concrete. si pe acele persoane concrete le-as extermina. pe acele persoane care fura din fontana di trevi. si culmea, ce bizar, ce ciudat, ce coincidenta, sunt tigani romani.
    e problema ta ca nu reusesti sa simti nuantele blogului voit socant pe care-l scriu.
    citeste asta si vezi-ti de drum in buna pace, ca oricum nu o sa publici comentariul asta.
    si sincer, m-am saturat de atata comic si hlizeala in fata unor lucruri nasoale. ai dreptate, nu sunt comic deloc, dar sa stii, iti spun eu sigur, nu sunt un imbecil.

  12. lucianv zice:

    Cine e pentru reciclare?..Săpun, ceva? 😀

  13. jaunetom zice:

    as from now on, you’ll get banned. so, don’t bother!

  14. iv zice:

    pff, urat domnilor, urat 🙂
    jaunetom, desigur ca ti-am inteles sensul (daca mi-e permis), asa cum sunt sigura ca si tu l-ai inteles pe al meu 🙂

  15. Un trecator zice:

    via Parazitii: „Sa mor daca ‘nteleg ceva!”

  16. iulia zice:

    @rasism – „am scris de multe ori ca nu am nimic cu etnia in genere” – sper ca de acum incolo sa ai motive sa te iei de ei… sa te prinda la colt de strada si sa iti arate ce „animale” sunt, sa iti arate pana nu mai ai curaj sa dechizi gura, calculatorul sau usa! daca nu iti arata ei nu-i problema, ca stim ca sunt oameni veseli – poti sa apelezi cu incredere la mine!

  17. Un trecator zice:

    You go, girl! [clap clap clap]

  18. rasism zice:

    dear iulia, dar sa stii ca am foarte multe motive, nu mai imi trebuie, mulumesc. daca tu-i iubesti asa mult, inseamna ca nu ai prea cunoscut tigni, nu ai avut niciodata vecini tigani, nu te-a luat vreodata un tigan de par pe strada, asa, din senin.
    pacat ca suntem asa de ipocriti din cauza corectitudini politice si nu mai stim sa gandim si sa simtim sincer. iesi in centrul bucurestiului, iulia draga, si poate o sa te trezesti la realitate.

  19. jaunetom zice:

    no way. 😀 there’s more to come!

Lasă un răspuns

