Barack her. Do not Vadim me


Cursa pentru alegerea succesorului lui George Bush bate in opinia mea orice Dallas, Mala Mujer sau Prison Break. Citesc nediscriminatoriu cam tot ce imi ajunge in fata ochilor inclusiv chestii frivole, de lifestyle sau birfe demne de Clickbertatea.

Frivole am zis? Ei bine asa am descoperit-o pe Obama Girl, un fel de Oana Zavoranu, far better looking si mult mai amuzanta. Nici nu e greu, dar fiind ca e vorba de un personaj inventat de doi publicitari de prin State care au sesizat corect hype-ul din jurul candidatului democrat Barack Obama. In treacat fie spus dramatic e ca mrs Zavoranu si  pasiunea ei pentru Vadim Tudor cu tot sunt absolut reale.

Anyway, check this out:

Versurile mele favorite

You’re into border security
Let’s break this border between you and me
Universal healthcare reform
It makes me warm
You tell the truth unlike the right
You can love but you can fight
You can Barack me tonight
I’ve got a crush on Obama

Acest articol a fost publicat în Politics and related și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Barack her. Do not Vadim me

  1. Pingback: Barack Obama » Barack her. Do not Vadim me

  2. MAD zice:

    bine că nu are a crush on Osama.

  3. un trecator zice:

    P’asta il mai poate invinge in alegeri doar propriul nume: cum sa ajungi presedintele Americii cand te cheama Barack Hussein?!?!? Pentru asta am murit noi la Revolutie…? errr… in Irak?

Lasă un răspuns

