La portile orientului…


…de straja stau cretinii. I-o fi spus cineva fetei aleia ca un boicot al firmelor care sprijina Israelul submineaza cel mult firmele alea si nu economia statului israelian?  In calitate de consumator de Tnuva promit  sa o citesc in continuare. Pentru ca merita!  😀

Acest articol a fost publicat în departamentul relatii cu clientii altora, Politics and related și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

33 de răspunsuri la La portile orientului…

  1. fanitza zice:

    îi aduci doar trafic. 🙂

  2. Se vede ca esti din tagma celor care au citit fara sa inteleaga. Sau poate nici n-ai citit, dar asta nu scuza prostia, domle.

    Era vorba de firme care au sustinut Israelul si au fost premiate pentru asta (Auchan, Carrefour, etc), nu firme israeliene sau evreiesti. Ce sa-i faci, prostii sunt prosti si prosti vor ramane.

  3. un trecator zice:

    trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic trafic

    lasa oama sa-si faca trafic!

    despre calitatea textului – nimic? alergatura asta dupa trafic… postam poze cu femei in pula goala si rezolvam cu traficul, aducandu-ne toti labagii la patat de monitoare.

    traficul nu e totul. e nice to have it, in ideea ca ne citeste gandul si cuvantul multa lume, insa nu e atat de important incat sa ne facem socoteli pe seama lui.

  4. un trecator zice:

    machiavelian, crezi ca, in cele din urma, ai sa reusesti s-o? 😛

  5. jaunetom zice:

    Machiavellian ia citeste aici: „Ideea campaniei este simplă: cel mai democratic și “capitalist” mod cu putinţă de a protesta împotriva politicilor israeliene este de a îi submina forţa economica”. Am citat din amica ta. Deci discutia este despre Israel.

    Trimiterea pe care o fac eu catre Tnuva este ironica. Dar tu esti prea verde ca sa pricepi.

  6. jaunetom zice:

    fanitza: nu-mi pasa de traficul ei. problema e ca se gasesc tot felul de nefericiti care iau astfel de lucruri necritic. si uite asa apare dilema…

  7. Ioana zice:

    Poate ai observat ca in lista mea nu apare Tnuva. Si nu apar toate firmele israeliene sau detinute de evrei. Poate te-ai gandit ca acolo nu sunt decat acele firme care in mod ideologic sprijina Israelul. Si poate ca asa boicotul ar avea sens.

  8. Ia-te, dragă, de mânuţă cu antiromânii tăi şi mai citiţi şi voi care au fost influenţele evreieşte în istoria Ţării.
    A, şi să nu uit. Nu uita să scuipi pe mormintele lui Eminescu, Kogălniceanu, Nicolae Paulescu şi, neapărat, pe cel al lui Iorga. Toţi au fost nişte antisemiţi convinşi. Nebuni cu toţii, nu?

  9. jaunetom zice:

    Off…

    Repet: propozitia cu Tnuva era doar o mica ironie.

    Revin…

  10. Korova zice:

    Ia uite, ma, cum aflu eu ca s-a redeschis city limits:) Tocmai citeam-ajunsa din top posts-comentariile la tampenia aia ca sa vad pingback de la voi:) bravo, ma, mie sa nu-mi ziceti nimic!
    On-topic nu am prea multe de spus, una pt ca eu sunt filosemita by default:) si a doua pt ca indemnurile astea la a boicota ceva, orice, cu atat mai mult „politicile israeliene” nu tine de principialitate, ci e un demers pur infantil, to say the least.

  11. Korova zice:

    edit: indemnurile nu tin.

  12. Korova zice:

    edit2:ci sunt niste demersuri, jesus, nu, inca nu m-am trezit.

  13. jaunetom zice:

    Vasile: sa nu ii uitam pe Eugen Turcanu, Gheorghiu Dej, Codreanu, plutonierii din Transnistria lui Antonescu, Sima, decemvirii si nicadorii, luptatorii antifascisti din PCR, prietenii din Noua Dreapta, Ilie Merce, Vadim Tudor si diversi alti mincatori de alogeni si deviationisti. Si ei tot romani sunt.

  14. Eşti bucătar? Nu de alta dar ai făcut o ciorbă mai sus.
    Ce are sula cu prefectura? Ce are Noua Dreaptă cu Vadim, spre exemplu? Sau ce are Corneliu Zelea Codreanu cu Gheorghiu Dej?

    Dacă nu simţi româneşte, pleacă domne pe alte meleaguri 🙂

  15. jaunetom zice:

    Ca sa ne pastram in limitele care-ti sunt accesibile, te rog sa mai citesti o data comentariul anterior. Scrie destul de clar ca toti aia au in comun faptul ca sunt romani.

    Si mai au si alte lucruri dar pe alea te las sa le ghicesti.

  16. Înseamnă că eu vorbeam de un lucru şi tu de altul. Trezeşte-te.

    Şi apropo, referitor la primul rând din postul tău – nu ştiam că stai de strajă. Of, of, măi măi!

  17. jaunetom zice:

    las’ ca te faci tu mare, Vasilica.

  18. Cel puţin, eu am demnitatea de a nu mă ascunde în spatele unui pseudonim, măi jaunetomică….

  19. jaunetom zice:

    did i mentioned that i am also a jew and a freemason?

  20. radugo zice:

    dragă Jaune Tom,
    Ioana nu e cretină. dimpotrivă, e o tipă deşteaptă. (mai bine îi citeşti postul imediat următor, cu Dimitrie Cantemir.) pur şi simplu, tre să înţelegi există oameni care susţin Israelul şi oameni care nu-l susţin. de ce sunt deştepţi unii şi cretini ceilalţi? oricum nimeni n-are pe deplin dreptate şi sunt vinovăţii de ambele părţi.
    PS. l-ai uitat pe Ceauşescu din lista cu Ţurcanu & co.

  21. jaunetom zice:

    radugo: mai sunt fo’ citeva mii care nu se gasesc in lista aia.

    on the other hand nu am nicio problema cu faptul ca cineva sustine sau nu Israelul. problema e in tipul de discurs pe care astfel de post-uri il alimenteaza. citeste de curiozitate comment-urile de la postul ei si ai sa gasesti o frumoasa gradina zoologica plina de antisemiti, nazi wannabes, legionari de ziua a 7-a etc. ce incerc sa spun e ca e nevoie de un pic de discernamint.

  22. radugo zice:

    nici eu nu sunt de acord cu legionarii de ziua a şaptea. dar să ştii că şi de partea cealaltă au venit comentarii gen „sper să mori de cancer la plămâni” (apropo de pasiunea Ioanei pentru fumat).

  23. johnny lydon zice:

    m-am infiorat definitiv. definitiv. este groaznic ce citesc aici. absolut groaznic. ce e asta????!!!! ce e cu mintile astea bolnave. oameni buni, aveti o viata? un scop? nu sunteti ocupati cu altceva decat cu ura asta cretina, consumatoare de energie si timp??? ma sperie ca traiesc printre oameni ca voi si mai suntem si de varste similare. ratati cum suntem, un popor retard…uite ce ne preocupa pe noi…sa dristrugem economia israelului. da pe-a romaniei cand o construim, manca-v-as????

  24. jaunetom zice:

    somethin’s rotten, johnny. 😛

  25. johnny lydon zice:

    e rotten grav de tot. si unde mai pui ca am facut si greseli de spelling. da m-am niervat, domle…rau de tot. stiam ca exista prostie, da’ tot ma ustura cand ma intalnesc cu ea. revolta am scuipat-o unde-i era de fapt locul, la dragoana, voinica antisemita pe blog. aici am refulat aiurea putin. gata. s-a terminat tirada. am o viata si ma intorc la ea.

  26. jaunetom, tare destept esti, taica. Nu vorbeam de Tnuva, citeste mai atent, ci de firmele cu adevarat localizate in Israel. Si vai, ce ironie fina, n-oi fi prinso, vezi!

    Ce sa-i faci, ochii de cal nu ti i-ai dat jos de cand ai scris articolul respectiv, deci trebuie sa ma citez: „Se vede ca esti din tagma celor care au citit fara sa inteleaga. Sau poate nici n-ai citit, dar asta nu scuza prostia, domle.”

  27. Erata: „ci de firmele cu adevarat nelocalizate in Israel”

  28. un trecator zice:

    Mult zgomot pentru nimic.

    Moving on…

  29. Shortcut zice:

    Un cântec vesel să cântăm…na na na

  30. Ioana zice:

    Nu, ca eu trebuie sa recapitulez putin. Adica sunt cretina pentru ca la ceva ce am scris, bazat pe o opinie de-a mea, s-au comentat si cretinisme?

  31. jaunetom zice:

    Nu, Ioana. E vorba inclusiv despre faptul ca nu exista niciun fel de justificare care sa iti apartina. Singurul tau argument este „pentru ca merita”. Nu mi se pare o dovada discernamint si nici de inteligenta.

  32. Ioana zice:

    Tocmai asta este ceea ce am explicat in comentarii. Articolul nu se voia o acuza impotriva Israelului, ci o propunere pentru cei care deja stiu sau cred ca „merita”. Ar fi penibil sa imi spui acum ca cineva se va apuca sa boicoteze Israelul, la simplul meu indemn, fara sa stie bine nici ce e ala Israel 😉 .

    Tot prin comentarii am spus ca principalelemotive sunt prezentate pe http://palestinalacrimamea.blogspot.com . Mi se pare ca aici se spune totul si ca ar fi stupid sa reiterez sute de argumente. Cu atat mai mult cu cat blogul Palestina, lacrima mea este extrem de vizibil in blogroll-ul meu.

Lasă un răspuns

