Exarhu


Mi s-a reprosat de fo’ cateva ori ca nu il apreciez pe Razvan Exarhu la adevarata-i valoare. Sunt si eu, ca multi altii, fost ascultator al Rondurilor pe care le facea la ProFM acum multi ani. Amuzant-inteligente cu dozaj fin de bascalie, emisiunile lui aveau o nuanta de absurd asumat si tocmai de aia, charming.

Cu trecerea vremii insa, l-am banuit ca a incremenit mental in epoca fostului lui succes iar blazarea l-a invins. Nu am spus-o niciodata clar, pentru ca niciodata nu am fost pe deplin convins. Dubiul a ramas dar capata simptome de   inconsistenta cand citesc cate un text dintr-asta de iti vine sa ii ierti omului si pacatele pe care nu le-a comis.

Acest articol a fost publicat în Bucharest Republic și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

