Pour les connaisseurs: Lipstick traces


Am mai scris despre emisiunea asta aici. Pentru mine a fost THE radio-show. Aflu ca, intre timp, Nic a revenit la Guerilla pe acelasi spatiu de acum 10 ani (duminica noaptea) dar emisiunea a capatat un alt nume. Ii spune NOMANSLAND si are un motto de’a dreptul subversiv: „…nici destinatar, nici subiect, nici imagine, nici gust, nici obiect, nici idee, nici arta, nici sentiment….”

Via Pinkdots aflu ca Nic foloseste acum denumirea Lipstick Traces pentru o emisiune TV online pe platforma Happyfish. Nu am apucat inca sa vad nimic pentru ca pestele e inca beta. Inteleg insa ca nu e rea deloc.

Later edit. Am gasit totusi un fragmentel:

Inca un edit: pe site-ul Guerilla se gasesc si podcast-uri. Uhm…bliss!

Acest articol a fost publicat în Bucharest Republic, Events, Muzica și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Pour les connaisseurs: Lipstick traces

  1. biglebowski zice:

    Ireal. Nu mai stiam nimic despre nenea asta care mi-a marcat, intr-un fel, tineretile 🙂 Eu l-am prins in La Strada, miercurea noaptea, cu Dia. Demential tot ce se intampla acolo. Mersi de instiintare.

  2. jaunetom zice:

    Asculta podcasturile. You won’t believe your ears. Omul nu s-a schimbat deloc

  3. jaunetom zice:

    Cat despre emisiunea cu mrs Singer cred ca ar fi smash hit daca s-ar relua in vreo forma azi.

  4. biglebowski zice:

    Am ascultat primele doua emisiuni 🙂 Intr-adevar, same old Niculae.

  5. florin zice:

    Accesul pe HF e liber, de citeva zile. Emisiunile le gasesti aici:
    http://www.happyfish.ro/cultural_fish/lipstick_traces/

  6. Korova zice:

    Le-am vazut si eu aseara, ca dupa un obicei intrerupt acum vreo.. 13-14 ani? Absolute time warp:)
    Thank you, people.

  7. domnux zice:

    Incredibil!
    Asta da noutate.

Lasă un răspuns

