La revedere, VoxPublica!


VoxPublica este unul dintre cele mai interesante experimente de online in care sunt implicati la un loc bloggeri, jurnalisti si comentatori de ocazie.  S-a vazut cat de important e un astfel de portal in timpul toxicei campanii electorale de anul trecut sau si se poate inca observa ori de cate ori are loc un eveniment major.

Nevoia de diversitate, prospetime si  perspective  noi e cu atat mai presanta cu cat ne dam seama ca obosim inutil   urmarind vesnic aceleasi figuri extenuate de alergatul intre televiziuni,  aceleasi nefiresti rictusuri de falsa indignare, aceleasi platitudini  rostite cu aer pretios   sau, mai grav, aceleasi opinii iesite din portofel.

Calitatea dezbaterii nu e niciodata prea inalta in spatiul public romanesc iar Vox-ul a contribuit, macar uneori, la ridicarea nivelului ei.

Partea cea mai simpatica a VoxPublica este ca, desi  captiva cumva unui public interesat preponderent de politica interna,  si-a expus cititorii si altor zone, poate mai putin incrancenate si apocaliptice, dar la fel  interesante si „controversial” (partea de popcult e preferata mea).   Sentimentul urgentei in arta e chiar mai acut uneori decat nevoia de micsorare a deficitului.

Asa ca nu imi pare deloc rau ca am contribuit la VoxPublica.  Si nici nu cred ca va disparea.  Parafrazandu-l pe Mark Twain, as zice ca zvonurile sunt in mare masura exagerate.

Acest articol a fost publicat în Freestyle și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

37 de răspunsuri la La revedere, VoxPublica!

  1. gavroş zice:

    al f5-lea.

  2. Adrian R. zice:

    N-am inteles cine si unde pleaca: autorii sau/si cititorii, (unii, toti)?

  3. eu****** zice:

    Calitatea articolelor si a discutiilor este, in marea lor majoritate, de mahala, sau in cel mai bun caz este o platforma de grup, strans unit, pe acelasi tipar. Dizidentii sunt aspru pedepsiti. Aveti ceea ce v-ati dorit!

    Asa ca LA REVEDERE!

  4. Teodor Tita zice:

    @Adrian R: doar eu, bre.

  5. eu****** zice:

    @Adrian R.: Dar ce mai conteaza???

  6. eu****** zice:

    @Teodor Tita: Sanatos sa fii, ca belele o sa mai curga!

  7. Pingback: Tweets that mention La revedere, VoxPublica! « voxpublica | Platforma de comentarii, bloguri si opinii REALITATEA.NET -- Topsy.com

  8. whatever zice:

    imi pare rau ca pleci.
    numai bine!

  9. din tanganika zice:

    iar pandishpanul afurisit nu a vrut sa se coaca deloc:-)))

  10. Cris zice:

    Chiar pleci?

    Aoouuulleeeeuuu…

    Pai si cum ramane cu „presa scrisa, virtuala, autentica”?
    Cine mai pune umarul la combaterea mogulilor, minerilor, comunistilor, Moscovei… si a altor tampenii, pentru idiotzi?

  11. nepotu lu tamara zice:

    @Dl.Tita
    la revedere dar te rog sa-l iei si pe Cris cu matale!
    E mic dar ii plac calatoriile.

  12. marius v zice:

    Puteai sa dispari ca măgarul în ceață și nu s-ar fi băgat de seamă. De fapt, in afară de indemnul de a arde/gaza/jupui/electrocuta/scalpa/otrăvi… cainii fără stăpan ai mai avut ceva de transmis posterității?!
    Hai, pa!

  13. Ami zice:

    ar trebui sa ne intristam?

    succes!

    voxpublica este un spatiu interesant fata de tot restul „spatiilor” din Ro.

    da’ dc plecati?

  14. Cata zice:

    La revedere ! O sa continuati sa mai scrieti pe vreun blog personal ?

  15. Laura Cernahoschi zice:

    😦

  16. ddoria zice:

    subscriu Laura

    😦

    ca tot ma ocup cu asta 😦 , mai nou

  17. Florina zice:

    La revedere, Teo. Ai sa-mi lipsesti. 😦 😦 😦 Dar poate ne vizitezi la castel.

  18. Ovidiu zice:

    Pacat, imi placeau in general postarile tale (nu-mi plac chiar toate de pe-aici). E o pierdere pentru Voxpublica, zic eu.

    O sa te mai urmaresc pe blogul SAR.

  19. Iulian Leca zice:

    de ce? trebuie sa spui de ce. altfel, pe langa parerea de rau, o sa ne chinuiasca si intrebarea asta… 🙂

  20. ela zice:

    Imi place cum scrii.La revedere.

  21. AccesDirect zice:

    L-a dat afara mogulul de pe platforma Vox. Prea era independent, prea gandea cu capul dumnealui. Ii strica firma, ce dracu. 🙂

  22. Cris zice:

    „Penitenciarul Jilava” scrie pe fruntea lui Basescu

  23. AccesDirect zice:

    @Cris: am impresia ca ai cam obosit. Vezi si tu ca stradania ta e in van, asa ca bine-ar fi sa te mai destinzi. Mergi la o bere, relaxeaza-te ca merita. Uita 5 minute de Basescu, ca viata e scurta si merita traita pentru tine 🙂

  24. Cris zice:

    Va spun eu, fratilor, din cati presedinti a avut Romania, Zeus e singurul care poate da gata o sticla de votca dintr-o inghitzitura dupa care sa semneze douazeci de decrete de avansare la apelul de seara a unor dubiosi tip Oprea.

  25. sicmar zice:

    Pana la urma vad ca se confirma zvonurile ca se inchide VoxPublica …

  26. Florina zice:

    @Cris: TE-AM GASIT, IN SFIRSIT!

  27. pfoaaaaa… la aşa articol meriţi un chef de pensionare

  28. Nepriceputul zice:

    @Florina. Ai dreptate el e ! Doar ca s-a filmat pana cand s-a gasit o dubla in care sa para mai inteligent decat e ! 🙂

  29. AccesDirect zice:

    Hei, ia nu-l mistocariti pe Cris. E un fenomen omul. Pe bune, eu sunt impresionat de performanta lui. 🙂

  30. frisson d'Etat zice:

    E trist! Erai o piesa de baza in partea agreabila si rezonabila a trupei.
    May your heart always be joyful!

  31. rumanu' impartial zice:

    si s-a dus robul Domnului…(amin!) pe drumul lui…

    ce atata (melo)drama (ieftina) ca ai ales altceva? sau nu e tocmai o alegere? in fine, nici nu mai conteaza, de fapt, de drept si de-a stang. la revedere! drum bun!

  32. barbati in emoticoane zice:

    @Florina: uuuff! In sfarsit, stiu cum esti, de fapt!

  33. icst zice:

    Domnule Jaunetom, eu oricum nu veneam netârât de alţii p’acilea decât pentru matale.

  34. Multimea zice:

    Mie imi pare rau ca pleci! Vorba lu’ Leca PSD-istu’: de ce?

  35. dStanca zice:

    Bafta, Teo. Si multumesc pentru contributia ta aici. U’re welcome back. Anytime.

  36. val zice:

    Desi nu am prea comentat, v-am citit cu placere. Imi pare rau ca plecati, este o pierdere pentru Voxpublica si pentru cei care apreciaza seriozitea.
    Poate va razganditi!

  37. Adi O zice:

    Adio! Eventual, la revedere in urmatorul regim, când sper să nu mai susţii şi acea putere!

Lasă un răspuns

